Fredagen 2 Mars.

Igår var jag ju iväg och köpte mig en födelsedagspresent. Jag är nöjd och detta var något jag faktiskt behöver här nere i Skåne. Avstånd mellan allt och alla så bil är ju ett måste
 
 
Idag har jag mest varit hemma förutom när jag åkte till arbetsförmedlingen. Fyllde i uppgifter och bokade ett möte där. Inte för att det egentligen behövs, jag klarar av att söka jobb och få jobb själv, men om de tar tid behövde jag ersättning så då krävs inskrivning.
 
Ikväll blir det pizza, imorgon är det kalas och på söndag är det lägenhetsvisning. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0