Fredagen 30 Mars.

Igårkväll hade jag ännu en trevlig kväll med mat, drinkar och live musik. När kvällen tog slut tog jag en tuktuk hem och huvudvärken som smugit sig på under dagen blev ännu värre. På natten vaknade jag av att de gjorde så ont att jag fick huka mig framför toalettstolen igen. Vet inte om de är migränen eller annat för jag tycker att jag varit lite små kass hela vistelsen här borta i värmen. På ett sätt ska det bli skönt att komma hem och kurera mig med bra mat och dryck.
 
Pga natten och att huvudvärken varit med mig idag också har jag valt att stanna inne hela dagen. Nu börjar dock magen säga ifrån att det är dags att äta så får se om det blir en pizza någonstans här i närheten eller om jag möter upp Mariell & Sebastian och käkar något med dem. Oavsett vad så kommer det bli en lugn kväll.
 
Jag har förlängt mitt boende här fram till jag ska åka hem och imorgon ska jag lämna tillbaka scootern. Imorgon och i övermorgon blir det att pressa på stranden de sista innan jag åker hem igen. Har absolut inte fått så mycket färg som jag hoppats på, känner mig fortfarande otroligt blek för att vara jag. Aja lite färg har jag såklart.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0