Mitt i natten, eller godkväll.

Jag och Mariell började kvällen på deras balkong. De är så sjukt kul att vi åkte på samma utflykt för vi har klickat så bra. De går i ett när vi är tillsammans. Jag tycker faktiskt att det är roligt att ha någon att prata med och de har jag med både Mariell och Sebastian, två riktigt härliga personer.
 
Ikväll vart de dock bara jag och Mariell som gick ut. Kom ut lite sent eftersom att vi hade så himla trevligt med ölen på balkongen. Därav fanns det bara ett ställe öppet när vi väl skulle ut och äta mat. De blev thaimat, öl och sen slog det mig att det var Mariells födelsedag så jag beställde in en tequila och ett ljus, ganska bra underhållning på stället för dem startade en happy birthday sång också. Så kul. 
 
Jag har haft riktigt roligt ikväll/natt. Nu är jag hemma och ska slänga huvudet på kudden och mest troligt blir det en sovmorgon imorgon igen innan jag tar mig an dagen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0