Onsdagen 7 Mars.

Snart blir det soffan resten av kvällen, ska bara vakta den vegetariska lasagnen tills den är redo att bli uppäten. 
 
Imorse hade jag tänkt att sova länge eftersom jag och pappa kom hem inatt och för att jag valde att kolla lite på serier innan jag somnade. Senast jag kollade på klockan var den närmare tre. Dock vaknade jag redan runt åtta när andra i huset började röra på sig och snoozandet tog slut när mobilen ringde vid nio, bara lite information inför morgondagens möte. 
 
Jag valde att inte sova längre utan startade istället serier igen fram till att Angelika sa åt mig att gå ut och flytta på min bil. När den var flyttad kunde vi börja lasta ur alla mina saker, vilket gick fort för vi var tre som hjälptes åt.
 
Lastbilen var verkligen fylld till max som ni kanske ser på bilden. 
 
Sen lämnade vi tillbaka lastbilen och körde till City Gross och handlade. När vi kom hem fixade jag någon små sak och har sen roat mig med Wahlgrens värld medan jag lagat mat. 
 
Nu e jag så redo för soffan och för att inte göra mer idag. Bara kolla på serier och chilla. Imorgon väntar möte i Helsingborg och efter de ska jag åka och hälsa på en vän. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0