Torsdagen 15 Mars.

Det finns en del saker som jag verkligen ser framemot just nu.
 
Först ut är ju Thailandsresan, på söndag lyfter flyget och på måndag är jag framme. De ska bli två veckor av otrolig värme och massa lata dagar på stranden. Jag tänker Chang, jag tänker strand och bad, jag tänker frukter i stora lass, jag tänker thaimat, jag tänker massage och sen tänker jag no plans whats so ever. Bara ta dagarna för vad dom är. 
 
När jag kommer hem kommer jag fortsätta jobbjakten. Fast de jag ser framemot mest måste ändå vara att flytta in i min nya lägenhet. Ja det är skönt att inte bo själv, men det är underbart att bo i sitt eget hem och inte bara "låna" en säng hos sina föräldrar. Tacksam är jag och de vet dem om också, men jag tror ändå att alla ser framemot när flytten är gjord för min skull :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0