Torsdagen 22 Mars.

Glöm inte bort att ni kan börja deklarera på skatteverket från och med idag ;) 
__
 
Sov ju inte jätte bra inatt och eftersom jag bara skulle checka ut idag valde jag att sova till nästan halv tolv. Klädde på mig, packade ihop grejerna och sen checkade jag ut. Fick hjälp av dem i receptionen att beställa en taxi till mig, allt för att slippa gå runt i solen och leta taxi. Idag är inte en sådan dag.
 
Jag har nu checkat in på de nya hotellet och de som är positivt är just de att jag fick checka in 1,5 timme tidigare. Idag uppskattas de verkligen att få komma in till ett rum med aircondition istället för att sitta i 1,5 timme i en lobby som är 31 grader varm. 
 
När det kommer till hotellet så tror jag att jag fick för höga förväntningar av bilderna och beskrivningen. Jag hamnade i byggnaden längst bort från stranden vilket nog kommer göra att poolområdet inte får utsikt över havet som jag hoppats på, min balkong har inte delvis havsutsikt som det stod i rumsbeskrivningen. Det som dock är positivt är just att jag fick checka in tidigt, rummet är fräscht, dubbelsäng och fint badrum, poolen i vår byggnad är nästan vid mitt rum så det är inte långt att gå, dock lite negativt att det enbart finns 10 solstolar som redan är upptagna av andra. Frukosten serveras i denna byggnaden på bottenvåningen så de blir nice att käka frukost innan jag checkar ut imorgon.
 
Så idag blir det nog inte mycket mer än ligga på sängen, kanske tar mig ett dopp i poolen senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0