Lördagen 12 Maj.

Igår började jag helgen med att förfesta tillsammans med gillegänget hos Sölwe. Vi var inte många från The good old days, men det är också roligt att träffa nya människor. Vi gick ner till öltältet runt halv elva kanske. Stannade till vill langos vagnen och köpte mat, så gott. Sen tryckte vi i oss lite churros också. Efter de gick vi in i öltältet och dansade lite innan natten tog slut. Jag hade riktigt kul och tack och lov så blev de inte för mycket trots de var lite kaos, de var precis lagom och därför mår jag ändå bra idag. 
 
 
Idag har jag mest kollat på tv. Försökte mig på att njuta av solen, men den försvann ganska snabbt. Lillebror och Hillevi kom förbi på ett snabb besök så vi hann dricka lite kaffe. Sen åkte jag och pappa och handlade då de bara kommer vara vi idag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0