Onsdagen 9 Maj.

Även om denna vecka precis har börjat så tycker jag det ska bli skönt att vara ledig imorgon. Planen är att åka hem till mamma och pappa, bli bjuden på mat och bara umgås. Tanken är nog också att få både tvättat och städat min bil. För fåglarna verkar verkligen älska att skita på den, så en tvätt är nödvändig. 
 
Idag efter att arbetsdagen var slut åkte jag och hälsade på Nathalie och hennes familj. Lika mysigt som alltid. Nu är jag dock hemma igen och helt slut i huvudet. Lär nog lägga huvudet på kudden snart trots att jag är ledig imorgon och kan ta sovmorgon om jag vill. 
 
Min tanke är hur fasen ska jag orka fredag? Haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0