Söndagen 20 Maj.

Så i fredags blev det bio och en massa skratt. Igår åkte jag först och köpte mitt nya soffbord, sen körde jag hem till mina föräldrar. Pappa och jag kollade på min bil och de var tack o lov ingenting fel på den. Vi körde pizza och filmkväll och jag stannade över natten för jag kände inte för att åka hem. Blev lite godis och mer tv under kvällens gång. 
 
Idag följde jag med mamma, syrran och hennes sambo till Helsingborg för att handla lite. Sen blev det lite tv och jag somnade på soffan lite pga huvudvärken som inte vill lämna mig ifred. Efter att vi käkat körde jag hem. 
 
Monterade ihop mitt soffbord och nu börjar det kännas mer som ett hem här. Jag har dock alla väggar kvar att dekorera och jag har även taklampor kvar att få upp i de flesta rum. Men jag trivs, även om jag tycks sova hos mamma och pappa varje chans jag får haha. 
 
Jag är nöjd med mitt bord, enkelt men fint. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0