Tisdagen 1 Maj.

Igår efter jobbet åkte jag hem till mamma och pappa. Hämtade upp syrran och Jonathan på vägen för att vi skulle åka och fira valborg i Skånes Fagerhult. Lite kallt, men det var trevligt. Lite underhållning med musik, goda våfflor och en brasa. 
 
Blev en lugn kväll på soffan när vi kom hem. Eftersom jag var bjuden på middag idag stannade jag över natten. Hämtade syrran och Jonathan vid lunchtid idag och sen har vi spenderat eftermiddagen hos föräldrarna, god mat och att bara umgås. Jag har absolut gjort rätt beslut att flytta hem igen. Att bo nära familjen och kunna komma förbi på en kaffe är underbart. 
 
Jag har inte alla pusselbitar på plats än, men jag känner att bilden börjar klarna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0