Onsdagen 2 Januari.

Efter elva dagars ledighet över jul och nyår var jag tillbaka på jobbet idag och det var inte så svårt att komma upp idag. Då var det nästan svårare under dessa dagar då jag haft sovmorgon. Arbetsdagen gick väl ändå hyfsat fort och jag tyckter att det är skönt att vara tillbaka. Dels för man får lite rutin i dagen, men också för att jag får umgås med mina underbara kollegor. 
 
Efter jobbet kom jag hem och fixade lite god mat och tog hand om disken under tiden som jag kollade på Wahlgrens Värld. Jag tycker att Pernilla är så himla skön och verkar nästan alltid vara så himla glad och lite små flummig. Så jag blir alltid glad när jag tittar på ett avsnitt eller två.
 
Nu är kvällen här och jag avslutar med något avsnitt av Castle Rock innan det är dags för mig att sova.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0