Äntligen hemma!

Alltså inte tvprogrammet utan åt att jag äntligen är hemma i huset, på mitt rum, i min förbannade fåtölj. Ja borta bra men hemma bäst (;

Dagen börja som så att jag gick och duschade, kollade ut och mamma stod och tragga med grannarna så jag gick ut snacka lite, vänta på mat, fixa med jävla kläderna och skicka tillbaka de (fan på tiden) åkte till klippan inom sibylla där och krängde mat. Stack till körskolan och satt där och läste och läste en massa först sen blev en dator ledig och jag gjorde ett av dom sista proven och fick 66/70 så jag tror nog jag ligger ganska bra till, I hope so :D

Sen kvart över fyra kom mamsen och daddy och hämtade mig, va lite sur för dom kom så sent men ja jag hann ju ändå. Kom hem bytade kläder, drack lite vatten sen begav jag mig till en av mina grannar. Vi gick igenom lite saker, jag fick nr om något skulle krisa, blev visad på rundtur av töserna sen var jag barnvakt åt fyra söta tjejer. Fy fan va dom har busat med mig, jag är inte van vid så mycket bus men de har varit mysigt och dom är verkligen skit söta så att jag ska dit fler gånger de tycker jag bara kommer bli roligt. Direkt jag skulle hem fråga dom sin mamma ifall jag skulle komma imorgon men de ska jag inte. Men en annan dag kommer Mamma My och tar er (; hihi. Mm för de kalla dom mig hela tiden efter att vi sett på Mamma Mu och kråkan (;

När jag kom hem, ja jag nästan sprang sista biten när jag såg huset och att folk var på baksidan och förstod att grillning stod på schemat fastän mamma vat lite grinig under dagen. Men dock blev d ju typ bara korv, potatissallad och bröd och sånt. Men i helgen skulle vi grilla tillsammans med grannarna igen, och då blir de nog fan riktig grillning. Mysigt sånt (:

Ja vad kan man mer säga? Denna dagen har ju varit en utav dom bra dagarna men jag känner mig fan helt slut. Men tanken på sovmorgon imorgon får mig ändå att le och orka till slutet av denna dag (; haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0