en toppen helg att lägga på hyllan.

Efter att jag och Sandra fixat håret hos Pernilla aka Marwin så stack vi till Fraajd och lånade hennes trefingertång sen begav vi oss hem till Sandra igen och finputsade och klädde på oss festkläderna. Sen öppna vi drickan och begav oss till festen.

Satt där ute i de sköna vädret ett tag sen begav vi oss in och festen började, vi spelade ölspelet och sen satt vi och snackade, musiken va mest skrik i början men sen fick vi tjejer kontrollen och de blev ett dansgolv precis vid datorn och vi sjöng och dansa och hade oss. De va riktigt roligt (: hela kvällen va lyckad tycker jag personligen.
Sen där kanske vid två tre? I dont know, men när festen dog ut så gick jag och sandra hem vi hade sälle med späckadegrisen och matti  tills dom kom till mattis hus då sa vi hejdå och gick vidare. Hem och käkade två rostade mackor och hade jävla problem att svälja sista tuggorna sen gick jag upp och la mig och sov bredvid Sandra, somnade nog fan på tre röda^^

Vaknade sen vid halv elva och solen lyste och de va jävla härligt väder. Gick ut och la oss och solade, men ble lite varmt med mina joggingbyxor så jag fick låna ett par shots utav Sandra (: Så låg vi där och stekte ett tag men sen fick vi pallra oss upp, gjorde vid oss lite sen stack vi till Ängelholm och krängde pizza, ja varsin halva blev de inte ens. Ville inte göra magen upprörd så fick äta lite bara:P haha.. Så körde vi lite i Ängelholm och körde ut till stranden och satt där en liten stund, de va mysigt. Så snart kan man säkert spendera lite tid där (: Några spelade redan beachvolleyboll och någon familj satt på filt med sina barn så de va mycke härligt. Sen blev det även årets första mjukglass i munka, dock hamna typ halva glassen på marken haha. Men gjorde inget strösslet va ändå bara jobbigt (; höhö..

Sen kom vi hem va hemma en stund sen skulle Saga till klippan så vi träffa Lollo och snackade där ett tag på preem. Sen åkte vi med Lollo i hennes lilla cabbe så ble några glidvarv i Klippan (; hihi.. Sen upp till Lollo en sväng sen åkte jag och Sandra hem till henne igen. Så ble d att vi åt lite tacos och bestämde oss för att hyra film. Tog Pineapple express men jag somnade där någongång och snarkade så fråga mig inte om den va bra :P hehe..

Drömde konstiga drömmar om snygga killar och vampyrer slagsmål och allt , helst stört^^,

Gick upp vid halv elva så va man mest bara sleden, kela med polly och prata lite med eva medans sandra dushade sen krängde vi frukost gott med grönsaker på mackorna (; höhö.. Sen ble d inte så mycket mer, vi lyssnade klart på Rix fm då EMD tog över studion men lite mesigt att dom inte snacka så mycket tyckte vi ju. Sandra locka mitt hår med trefingertången och jag tycker minsann de ble snyggt (: visst joggingbyxor och osminkat face kanske inte passar så bra till men de ble ändå fint (: hih..

Sen va de dags för mig att åka hem, pappa kom och hämtade mig och precis när vi landar hemma så kommer jag på att jag glömt mina teorisaker så lite panik då ett papper är viktigt att ha med imorgon på Halkan. Så jag ska övningsköra sen med nya bilen även fast jag inte vill egentligen men vill övningsköra sådär en gång innan halkan. Så får göra de, så kör vi och hämtar sakerna samtidigt. Gott (:



Ja mycket mer har inte hänt, men de är ju en del och de har varit en toppen helg med mycket sol och värme.
I love it, I love it alot (; höhö..

Hoppas ni haft en trevlig helg aswell, ända felet är väl att jag inte tagit en ändaste bild^^ höhö men vi överlever ändå (;


Tack för helgen lille snutt (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0