Helt underbart gott (:

Stack iväg innan för att tanka och leta mat, hittade inget jag var sådär direkt sugen på men plocka på mig majskolv och fetaost så tog jag även chicken nuggets för mamma dregla över påsen i affären, eller ja nästan iaf (; haha..

Hem och gjorde vid sallad, koka majskolvarna, in med nugget'sen i ugnen och pommes i fritösen och det var fruktansvärt gott (: Så nu är jag för en gångsskull lagom mätt och inte så överdrivet full som jag annars har tendens att bli. Inte konstigt jag alltid är hungrig om jag bara vräcker i mig och låter magsäcken växa.. Men men..

Sen har det också börjat planerats en del om morgondagen. För på förmiddagen efter tio någongång ska jag och pappa köra farmor till Perstorp så ska jag även inom systemet ifall det behövs. Sen ska jag och pappa mecka med bilen och förhoppningsvis kanske den blir klar imorgon (jag hoppas mer än något annat). Sen ska jag skjutsa töserna till Örkelljunga runt halv tre-tre tiden ifall min bil är klar kanske jag kör direkt till Sandra efter det annars får vi se hur det blir. Men det känns som det kommer bli en sliten dag, jag kommer säkert slita mer än vanligt så kommer jag va dö trött när vi ska partaja^^ haha.. Jaja men det blir nog bra..

Nu ska jag bara njuta av kvällen, ligga i sängen och kolla på desperate housewives och sånt. Låter helt perfa (; hihi.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0