He's just not that into you.



Filmen handlar om några få människor vars liv går in i varandra pga relationsproblem och lycka. Vi har det gifta paret Janine och Ben som går igenom lite problem i förhållandet vilket leder till att Ben börjar träffa sångerskan Anna, som i sin tur "dejtar" Connor som är värsta aswholet mot tjejerna han träffar. En av tjejerna han träffar och säger han ska ringa är Gigi som blir helt besatt och ska försöka stöta på honom i en bar "utan mening" men han är inte där och då träffar hon killen Alex som berättar alla dessa knep om hur killar tänker och att dom inte är intresserade. Är killar intresserade då visar dom de och får de att funka (men vem har sagt att de är killens move egentligen?) Sen finns det ett par till i filmen och det är Beth och Neil, Beth vill gifta sig men det vill inte Neil vilket leder till att dom gör slut istället.

Filmen fick mig att tänka väldigt mycket på hur komplicerat allting är, varför inte bara göra saker och ting enklare är man intresserad säg då de är man inte ja då säger man de, inget jävla dittande hela tiden. Jag tyckte den var ganska så bra men hade typ världens sämsta kvalité på filmen som tog ner poängen en del, så kanske behöver se den i bättre kvalité?
Men de skulle vara en komedi stod de fast jag tyckte inte den genre:n passade in alls, de skulle va kärlek all over..  
Den får  två av fem blööbies av mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0