Innebandy, it was fun (:

Ja då var det ju så att jag hängde med mamsen och spelade innebandy med hennes gamlingar från hemvärnet. Vi var sju stycken och det var helt lagom då idrottshallen var lika liten som OD's och ni som gick när i lågstadiet vet vad jag snackar om. Men fan va roligt det var faktiskt. Jag blev en del svettig och halsen krångla men de blir väl bättre med tiden för jag ska troligen dit nästa vecka också och sticka med mamma så mycket jag orkar och kan..

Sen påvägen hem så stanna vi på statoil och köpte glass (; hihi.. Plockade upp syrran och Sigge på stationen i Pp och lämnade av sigge hos sig sen körde vi hem och nu sitter jag här och ska plocka ihopa lite grejer och springa i duschen sen ska jag kanske få tid att slappa?! Sov morgon imorgon iallafall och det är fett najs. Lämnar huset kanske vid ett tiden, sen är de ju teorilektion där halv sex till sju så de kommer att bli en lång dag :S usch.. Blir nog bra (:

Men nu ska jag bege mig, kommer tillbaka senare och läser bloggar (om de finns någon uppdaterad sen sist)
Så hade bra sötnosar (:  

xoxo.
Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0