körning hit och dit..

Pappa kom ut innan och sa att han skulle till HBG och köpa lite saker till bilen, fråga om jag ville köra så visst. Vi hoppa in allihopa i bilen, jag , pappa och töserna. In och iväg till Biltema där han köpte motorolja, någon rem och sånt. Så nu finns förhoppningsvis alla delar hemma så nu är de bara montera ihopa de sen är bilen klar :D wii..

Sitter här och ska väl snart köra och tanka mammas bil så att jag typ får en hum över hur man gör de, för jag har aldrig tankat förut så är inte så lätt för mig:P hihi.. Speciellt inte med kort och grejer. Aja blir nog bra..

När vi är iväg får vi väl leta mat också för jag är dö hungrig, dock ingen aning vad jag är sugen på. En cheeseburgare hade inte suttit fel men sånt flott vill man kanske inte äta hela tiden..

xoxo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0