"Ledig dag"

Ja jag vet jag är en liten mes, men detta är första lediga dagen sen jag började och jag behöver ta ut en slappe dag. Dessutom har jag träningsvärk i hela ryggen sen gårdagens innebandy ^^ Men nej det är inte de som är problemet det är faktiskt min hals, jag har legat och typ rrrrrrr:at i halsen hela natten för de har kliat och irreterat och sen haft torrhosta till jag nästan kräkte och haft ett helvete att somna så that's why och nu vet ni också..

Men jag ska dit imorgon, usch redan kvart över sju med bussen härifrån och hela långa dagen för imorgon ska jag köra sent, 16.10 börjar jag köra och eftersom de är i Ä-holm så är vi väl klara närma till klockan 19 eller något sånt. Men ja jag överlever nog efter att jag tagit en ledig dag nu. Sen blir de inga fler föräns kortet är avklarat för meningen är att jag ska klara allt på första försöket för annars kommer jag säkert aldrig klara de. De självförtroende jag har de rasar så jävla lätt.
Såg ju bara då på planeringsmötet, de gick ju åt skogen och efter de trodde jag att jag aldrig mer skulle kunna köra bil :S Men de kunde jag ju ifs, men men..

Nu ska jag lägga mig och läsa lite sen får jag och mamma planera lite middag, men ha en bra dag iaf! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0