Mamma Mu-y!

hej och hå..
jag fixade med datorn och allt innan jag stack men internetsladden räcker inte hela vägen så kunde inte skriva något då, eller ens använda internetet. Men har flyttat datorn lite och låssat internetkablen lite så nu fuskar jag tills den nya längre kablen kommer.

Så jag stack iväg till familjen H vid sex tiden och fick direkt en kram av den äldsta, snacka lite med pappa H innan han stack iväg sen var det en massa lek och flumm hela kvällen men sen blev jag lite trött men de funkade ju bra med tvn också, iaf efter ett tag. Sen för en stund sen kom då föräldrarna hem igen och jag fick säga hejdå till småtjejerna..

Sprang nästan hela vägen hem men fy fan andnöd, världens sämsta kondis har jag (; Nej men hade en tanke på att börja röra mig innan men efter detta I dont know. Har redan fått hosta och anstängde mig inte ens sååå mycket. Aja kommer väl hosta hela natten nu bara för de..

Men ja, nu ska jag glo lite sen får vi se vad som händer (: Väldigt glad när jag logga in och fick åter fina kommentarer av skrivpuffen, thanks (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0