Mitt i veckan,

redan.. Och helgen är väl lite planerad iallafall. Fredag blev ändrade planer så får se vad som händer och på lördag ska jag till Frida på inflyttningsfest (måste hitta en present, wap jag är sämst på de). Men de ska bli riktigt roligt faktiskt (:

Sen i nästa vecka är det Valborg får se vad som händer, men i byn lär jag inte va. Det är sämst!  Sen nästa helg firas ju Sandra, fyller ju snart gammal (; höhö. Så ska man åter hitta present, de är fan inte lätt alltså. Så om ni två läser så kan ni fan också skriva va fan ni önskar er (;

Jaha ja, men det är ändå nice, att det redan är onsdag. Alltså det är fan va tiden går. Snart kommer väl sommaren redan vara över så är det vinter igen, och två år senare. Nej men ibland känns det som man inte ens hinner andas, dagarna bara går så himla fort. Jag vill inte bli gammal ):

Nu ska jag lägga mig i sängen och glo på Gossip Girl och dricka lite tropisk juice, mums (:

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Mysan! jag tycker att vi ska festa tillsammans på valborg om du inte har bestämt ngt, för frida hade inte ngt att göra heller. vi kanske kan vara hemma hos mig på valborg med lite folk :D? du behöver inte köpa ngt, men om du ska kan du köpa något med alkohol i haha! love you<3

2009-04-23 @ 18:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0