Mrs. Övningskör (;

Så stack iväg för ett tag sen och övningskörde, påvägen mot Örkelljunga mötte vi minst sex polisbilar, snackade om att det kunde va att dom skulle kolla hur långt tid de tog att åka mellan olika punkter. När jag stod i korset i Bälinge så svängde en in och passagerar polisen tittade sen föraren så jag vinkade på dom sen stanna dom längre ner. AH, mamma sa ja nu vänder dom väl och kör efter men de gjorde dom inte (; haha. Fun fun:P

Så blev det en sväng inom Netto sen körde jag motorvägen till Östa-klippan-perstorp och hem för minisyrran var med och ville att jag skulle köra motorväg, inte för jag vet varför. Men de va en rolig liten tur och det gick bra. Nu känns det mycket bättre i magen, tankarna ja allt. Kan hoppas det håller i sig även sen när jag återgår till körskolan. Menar den bilen gillar jag ju bättre (; Aja återstår och se..

Snart ska vi väl åka och hämta mina två kusiner också som ska va här över helgen, töserna har hållt på att städa hela veckan för att dom skulle få komma hit, men jag tror det fortfarande ser ut som ett bombnedslag där uppe ^^, Aja.

Varm är jag också, som fan! Ska klä av mig och dansa runder till E.M.D och en massa annan musik (; Ha en bra dag!!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0