Ska slänga mig i säng nu..

Hade faktiskt tänkt lägga mig i sängen nu, bara mysa ner mig och kolla på någon film som jag förhoppningsvis inte sett förut eller får man göra som man brukar. Vända sig om, krama kudden och sova till ljudet av filmen som är på repete.

Har ni också en kramkudde? De har jag, världens mysigaste sak. Började med de för ett tag sen och sover ganska bra , för innan krama jag om täcket men bättre med en kudde för då kan man ha hela täcket på sig utan kludd (; hehe..

Jaja nog bra att snacka om en jävla kudde men men..
Mitt ID-kort söps bort igår och sånt är ju roligt, de går ju inte ut föräns om två år så är inte såå himla roligt. Men what to do? Men har jag tur kan d kanske ligga i Fridas bil men annars så är de bara skaffa ett nytt eller använda mitt fula jävla pass tills jag fått körkortet eller något. Aja de löser sig, de gör de alltid som jag brukar säga..

Jag har också insett att jag älskar Grey's Anatomy, satt och såg något inspelat avsnitt och bölade en massa innan idag, i like it and i like it alot (; Men nu blir det ner i bedden för jag orkar inte sitta och glo mer, så godnatt! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0