Slirigvägbana.

Ja imorgon så är det fan halkan för min del, jag har gått och varit halvt nervös hela helgen. (ja när jag tänkt på de) Nu känner jag i magen hur de pirrar men tror nog det är hungern som ger utslag ^^ haha..

Men jag ser framemot de lika mycket som jag är nervös för alla utom en har sagt att de va så himla roligt, hon jag körde med en gång hade förväntat sig så mycket och när hon väl körde så va d inte så roligt. Jag hoppas jag inte förväntar mig för mycket, som jag i vanligafall alltid gör ):

Men de ska bli roligt, visst jag är fan rädd att jag ska få motorstop, men egentligen vem fan bryr sig. Nu ska de ut och sliras lite :D aaaaah, imorgon kvart i nio sätter jag mig i bilen mot knutstorp. Eller va fan d nu hette.

De roliga va att pappa först hade sagt han skulle ta ledigt från jobbet för att åka dit och filma mig, ofta liksom (; min pappa är lite rolig ibland faktiskt ;D hihi..
Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0