Trött..

Jaha ja, mycket har väl inte hänt sen jag skrev sist men vill ändå tillägga en sak.
Jag tror det är lättare att vara glad och lycklig på våren och sommaren för då känns minsta lilla sak ända in i benmärgen. Ja för fan va jag blir glad hela tiden, och även om jag inte är den som blir sur ofta så blir jag knappt sur ens då jag i vanligafall kanske kan.. Nej solen och värmen gör sitt sen bara åker en massa små saker med.
I'm inlove with the sun, som jag sagt förut och troligen kommer nämna igen :D

Imorgon efter jag varit på körskolan och sånt så ska jag och mamma fixa med kläderna och skicka tillbaka dom, det är på tiden. Men kommer dock va en aning pinsamt att gå till ICA och skicka iväg ett så stort och tungt paket :S Men va fan ska man göra liksom, inte direkt mitt fel att deras stl's tabeller inte fungerar och stämmer överrens med kläderna..

Nej nu ska jag snart bege mig, bara prata klart lite på MSN sen får de fan räcka. Orkar snart inte sitta här mer.
Helt seg i huvudet och kroppen. Känns bra som fan att de blir sovmorgon imorgon (; gött gött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0