Dryg söndag.

Sen Sandra åkte har inte mycket hänt, jag har ju gått med i Farmville på FB för att se vad de stora tjohået är här hemma och jag håller också koll på mina jordgubbar och hjälper grannarna att kratta löv. Kanske inte jätte roande men ändå något som håller en sysselsatt en tråkig söndag (;

Sen har jag legat på soffan, sovit och vaknat om vartannat så jag vet inte. Halv död kanske är rätt ord för mig idag då? Ska iallafall snart poppa en påse popcorn och lägga mig tillrätta under täcket i soffan igen. Har mobilen bredvid mig så att jag iallafall får lite news från utvärlden haha. Hm.

Trött..

Händer i veckan? Jo fotbollen startar ju som sagt på tisdag, får hoppas jag orkar mig dit. Inte för jag har köpt något nytt till fotbollen så det blir springa i joggingbyxor och en stor tshirt som vanligt för inte har jag pengar att spendera på detta..
Sen ska jag hämta mina grejer & lämna av något, höra av mig om pengar och ja sen vet jag inte vi får se.

Aja jag beger mig, have a nice sunday!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0