Ett sjätte sinne!

men först börjar vi med vad som hänt sen sist...

Jag tog och gick ut med en handduk som jag blötat ner lite i ena kanten och var torr resten så skrubbade jag lite på bilen och vattenringarna försvann nu är den lite finare. Men när rost och sånt shit är väck så blir den häftigare. För jag kan tycka jag har en fin första bil om man jämför, för jag vill ju inte ha en volvo även om dom är väldigt tåliga och bra bilar. Men jag är en outsider därför blev jag saab ägare för alla Pp'are är typ volvotyper.. På en nivå iaf.

Aja sen höll jag på att försöka komma in på Farmville vilket inte gick fick lite sinne för jag trodde jordgubbarna skulle ruttna (men lyckades nyss skörda o allt, göttmos) haha.. Sen hoppade jag ut i bilen för det var dags att bege sig till Pp och möta upp fotbolltjejerna.

Eftersom jag var ensam i min bil sa Petra att jag kunde ställa den och åka med henne vilket jag gjorde. Så väntade vi på Sarah, Björn & Pidde sen gasade vi iväg.

Började med fyrkanten och jag var så hyper efter hustlern och på statoil hade jag köpt cola och jag var ju taggad så blev väldigt bra där. Sen sillade jag mig och ble lika slö som alltid (; höhö.. Sen fick vi köra två varv runt planen. Höll på att dö, jag är ingen långdistanslöpare (hm de smeknamnet fick jag på gymnasiet why? fan stör mig nu att jag inte minns de, måste snacka med Lätti haha) Aja tillbaka till verkligheten kanske.. Vi sprang dom varven sen blev det passningar, nedtagningar, skott på mål, de där med insparken med anfallare & försvarare vilket gick mycket bättre idag än sist. Sen blev det spel sista tiden. Tio i 9 undrade vi vad klockan va och shit va tiden bara sprungit iväg.. Idag var en mycket bra dag kan jag tycka (:

Sen åkte vi tillbaka mot Pp och dom andra i bilen skulle till Bälinge och ta ett dopp, jag orkade inte. Hoppade in i bilen och öste musik, sjöng och hoppade i bilen (en aning överladdad kanske? och nu snart va beredda på sjätte sinnet) sen när jag kom där ute i halvskogen mot mig så  tänkte jag "tänkt så dör jag eller kör på något nu bara för jag är så glad o så" så kanske 500 m längre fram såg jag något springa över vägen. Vadå läskigt?

Så jag körde lite lugnare, men ändå helt glad med musik i ören och så..

Ska snart hoppa i duschen, ta en varma koppen sen ska jag över till grannarna. Imorgon valkas det bröllop , wii (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0