Förberedelser..

Mami kom hem med min favoritparfym bara för jag beklagade mig hur snabbt den försvann,
så det är typ femte flaskan jag börjar på sen .. Den luktar så himla gott
(och som jag sagt förut så är det en påminnelse om Ayia Napa resan hihi)

Sen tog jag en hustler för att vakna till liv (min nya drog?) och sen va de bara att fixa på lösnaglar på minisyrran, hon och mellansyrran hade köpt likadana som jag hade till min kusins student så bild nedanför visar hur dom ser ut. Väldigt söta kan jag tycka (: Sen skulle dom iväg och handla godis inför helgen så får ta mellansyrrans naglar när dom kommer hem.



Har fortfarande sovkläderna på men ska byta om till shorts snart för jag ska inom grannen o ta en massa kort o så innan dom åkte iväg och gifter sig (:

Bara för jag är cool och åkte limosin för bara några minuter sedan. Tyckte jag var väldigt coolt iallafall (;
Grannens kompis kör så stanna dom utanför huset för Håkan var här så skulle han hoppa in så gjorde vi med de och åkte till grannen så inte så långt men ändå väldigt kul. My first (; hihi..

Jaja nu ska jag över och ta lite kort så ha de bra så länge så hörs vi kanske senare när en lucka finns! (:
Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0