Godkväll!

Dagen har gått framåt ganska så snabbt ändå. Efter att jag drog till grannen så blev klockan helt plötsligt dags att åka på träning som kanske egentligen inte va såå lön. Vi var tre pers, det var Jag, Sarah och Johanna. Sen va klart killarna också med så vi spelade lite tennis-fotboll och match på slutet tre mot tre. Jag Sarah och Pidde utklassade på fotbollen men förlorade då "sista målet vann" och vi inte hade ork kvar:P haha..

Sen åkte jag till Ica tog min bil körde hem, hoppade in hos Björn & Sarah sen begav vi oss till donken och käkade mat, tog ut pengar sen blev jag avlämnad så jag kunde natta knattarna och ta lite glosläsning med Poppi.

Har skördat (låter som värsta bonnen, men farmville är ganska beroendeframkallande även om det är loffigast.se) och sitter nu aktiv på msn. Snart blir jag lämnad ); wööööööh. Överlever nog..

Imorgon ska jag även på bio, tillsammans med Sandra, Frida och Pernilla. Vet inte vad de va för film, något med Göran o sommar eller något minns inte. Vet dock jag sett reklamen på tv men minns inte heller va den handlar om men de blir nog himla bra (:

Nej nu har jag inte mycket mer att skriva, inte för era ögon iallafall (:

xoxo, måsbäbis! (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0