Godmorgon denna soliga dag.

Kom nog isäng ändå ganska tidigt, vid halv två, två stängdes msn ner och jag starta Grey's Anatomy. Halv kollade på det och försökte somna, såg klart avsnittet sådär halvt sen somnade jag efter det.

Vaknade vid fem imorse och behövde verkligen gå på toaletten, men var upptaget så gick o la mig igen men kunde inte riktigt somna om vaknade hela tiden och trodde jag försovit mig osv osv osv. Sen hörde jag hur mami gick upp för att väcka töserna så jag tog på mig, stängde ner larmet som annars hade ringt två minuter senare. Checka datorn sen gick jag över och väckte Celine för Popi var ju redan vaken och det var lill-Linus också.

Fixade med så dom fick gjort det dom skulle, kollade lite på tv tillsammans med Celine innan hon gick till skolan sen gick jag hemåt igen. Har nu skördat mina morötter på Farmville och ska inta sängen igen. Måste sova lite nu på förmiddagen då eftermiddagen är fullspäckad från kl 14 och fram till 21. Förväntar mig inte en lugn stund. Eller kanske påvägen hem från min egen träning (; hehe..

Jaja, men vi hörs senare. Ha en underbar tisdag (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0