Jaha, då var det måndag.

Och likadant som det var förra måndagen så går denna dag väldigt segt framåt. Jag är hungrig men dagens i-landsproblem är ju att veta vad man ska göra. Syskonen har ju gjort sitt krubb men ingen tänkte på mig så jag får väl ta o koka nudlar eller något för vem orkar stå o laga middag åtta på kvällen en sleden måndag om huvudet är så tungt man kunde somna i grytan? exakt, inte jag (;

Dagens händelse var ju lätt telefonsamtalet med Sandra iallafall, inte snackat med henne på en vecka eller så och det kändes helt tomt, men på onsdag ska vi ses. Kanske kör en repris på dagsfylla som förra året? Jag hoppas att Frida vill hänga med, facebook is the shit för man kan alltid hålla kontakten där igenom när pengarna är slut på mobilen (; hihi. Pernilla kunde tyvärr inte denna gången, så hon får ta och haka på nästa gång istället (:

Annars har inte så mycket hänt idag, men det kunde ni nog förstå eftersom jag tycker det är en seg dag.  men men , så är det ibland. Vädret gör inte det bättre direkt. Sol var är du? I want u..

Nu ska jag kila, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0