Just what I needed.

Så nu är jag tillbaka på rummet igen, känner magen kurra lite så det får bli kvällsmat snart. Men först får jag skriva av mig lite om träningen och sånt..

Jag och syrran kom dit ganska snabbt, till Statoil där vi alltid samlas först. Där samlades jag, syrran, Sarah, Bea, Björn, Peter, Petra och Josse och efter att rökarna rökt lite och klockan passerat halv så hoppade vi in i bilarna. Jag parkerade min bil på ICA sen hoppa jag & syrran in i Petras bil där även Josse satt.

Körde mot fotbollsplanen.. Väl där väntade vi lite på fler, men enbart Lisa kom. Så vi tog bollar, västar, vattenflaskor osv och begav oss ut på planen. Sprang ett varv som uppvärmning och sen blev det lite fyrkanten, eller ja det kändes som ganska länge faktiskt men de va kul. Blev ett varv till sen dricka paus.

Körde lite skott på mål, även försvar & anfall vid frispark och då ville ju A.H ha nickningar men kan ju säg att de gick inte så bra, alla bara skrek & duckade och aktade sig hahahahah. Men Petra lyckades ju göra en nick, dock in i mål & blev självmål hihih (;

Efter det så blev det lite spel där i slutet och vi var mest döda sillar allihopa. Men för att vara första gången på x antal veckor (för vi hade ju sommaruppehåll) så kan jag tycka det gick bra och jag känner redan en liten förbättring i huvudet.
Kanske för det är kväll & jag hunnit vakna, kanske för att träningen gjorde det. Jag vill tro träningen, de låter bättre (;

Sen åkte vi tillbaka till Pp och hämtade min bil sen åkte jag & syrran hemåt. Gick in till grannen typ sa hej och tjohej sen lämnade jag dom för jag behövde skörda på Farmville (; haha (asgarvar inombords) hehe..

Sen tog jag av alla svettiga kläder och tog en snabb och jävligt sköndusch. Sitter här med sovkläder på & en handduk virad i håret, funderar på vad jag ska äta. Något ska slinka ner i magen och det är snarast (; hihi..

Trevligt kväll allesammans, hörs senare (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0