Klippanfesten.

Jag mötte upp allt folk på pizzerian i Östra Ljungby så blev det pizza och lite cider och så sen fick jag, Sandra, Saga och Jennie skjuts till Klippan av Jacke. Blev förfest hos någon Linus och det var helt okej sen begav vi oss till preem för att ta ut pengar sen in i tälten.

Ganska mycket folk om jag får säga mitt..

Blev att vi satt vid något bord ett tag och när andra tältet satte igång med sin musik så dansade vi typ hela kvällen. Blev ett antal två steg fram och ett steg bak men nog gick det inte bra haha. Trampade på fötter och vinglade in i stängslet till scenen där Sandra flög och vi skrattade, snackade och hade faktiskt ganska så roligt.

med undantag på särarfolk, men sånna finns det ju gott om så att säga.

Sen när det stängde ner var vi typ bland dom sista på stället, letade upp papi sen körde vi hem för att lämna av Sandra som inte kunde komma in så hon fick åka med mig hem istället. Sen lämnade vi av Matti hemma hos sig.

När jag och Sandra kom hem till mig blev det nattamat vilket innebar koktmajskolv och vårrullar (; haha. Väldigt gott sen somnade vi ganska snabbt , eller jag gjorde iaf (; hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0