Nu blir det sängen, bums!

Fick mess av mami vid halv två så jag tog bussen och körde mot Hässleholm, såklart var inte alla på plats så väntade in den stora högen och tog papi påvägen hem.. Öste musiken påvägen hem för att slippa ha massa tjabb. Sen blev det lite allsång i bussen till låten "oh vilket vackert väder...."

När vi landade hos Grannen snett över så hoppade alla ut och typ sa hejdå, haha dörrarna stängdes och där inne satt Pontus så jag öppnade åt han sen stod jag där och pratade ett litet tag, gäspade en massa och nu är det verkligen tid att krama kudden. mmmmm (;

Ruskit sleden nu, va jag ifs innan jag körde också. Och det var ju ett bra tag sen jag gjorde de..
Men trevlig natt allesammans, godnatt o sovgott (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0