Ruskit varmt!

Jag sov bort hela dagen men det är ruskit varmt på mitt rum nu. Stängde fönstret imorse vilket var väldigt dumt.
Så festen igår var ju rolig, men ännu en gång ställer de till problem och hela min ... gick i sönder ); Jag ska till läkaren och ta ett allvarligt snack! Allvarligt.

Först käkade vi iallafall mat, blev potatissallad, rostbiff, kassler och sallad. Mycket gott och jag åt två portioner till och med. Mami var riktigt sexig och jag pushade henne till ha sånt fler gånger. Vi får väl se, papi tyckte likadant för han blev lite svartsjuk. Vilket är sött i rimliga gränser ju (;

Ja sen så var festen igång och senare på kvällen så flyttades bord undan och det blev ett litet dansgolv. Sen slutade festen där runt fem imorse. Sen så tog jag ju på mig shorts och kläder och stack ut och sprang en runda för jag var överladdad och hade aldrig kunnat somna.

Tog en vända ner till bäcken och sprang in där i skogen sen över möllan, upp för långa backen och sen hela den vägen hem. Varje gång jag inte orkade springa mer så fick jag göra situps tills det gjorde ont där revbenen gick ihopa. Jag är så vältränad så (; hahahah.. Sen tänkte jag ta ett dopp i poolen men mami kom ut och satte stop för de, sa åt mig att gå o lägga mig så fick ta en snabbdusch ist.

Nu är alla över hos grannen och musiken är igång, några är i deras pool o papi har redan börjat dricka. Jag ska vara deras chafför ikväll, dom ska in till hässleholmsfestivalen ikväll. Ja hoppas dom får trevligt.

Nu ska jag gå härifrån och göra dom sälle där över även om jag är helt jävla sleden (; haha

Kommentarer
Postat av: gabbi

sv: jo boken är riktigt bra, men otroligt sorglig. rekommenderar den :)



ja det är verkligen varmt, men skönt att värmen äntligen är här! :)

2009-08-08 @ 16:05:19
URL: http://gabbifreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0