The sun is shining (:

Så var över hos grannen ett tag innan. Solen skiner och det var riktigt varmt, speciellt då jag gick runder i joggingbyxor o sovtröjan, ja jag ska snart duscha så orkade inte direkt lägga manken till att ta på andra kläder (; haha..
Blev bjöden på vattenmelon som då blev dagens frukost, bästa på länge faktiskt (; höhö..

Nu är iaf partytältet och borden och sånt över hos grannen och uppsatt dessutom. Alla där över är ju så duktiga (; Själv hjälper jag inte till särskilt mycket hehe. Pratade med papi och han är snäll och skippar sin dricka för att va min chafför ikväll tycker jag är mega snällt så jag är skyldig han en gentjänst sen (; hihi. kanske nästa helg? idk..

Min morbror var här nästan precis och som vanligt så blir det snack om min vinge som är så snygg. Ja vi har samma modell på bilar och han håller alltid på att fixa sin, har dessutom fått (eller pappa köpte) en vinge från han som fortf. inte sitter på min bil. Men har man en rost-Dagge kanske de ska bli en Dagge innan den stylas de är de jag tänker på (; hihi. Men hans bil är faktiskt en aning mycket snyggare än min så jag har sagt vi kan byta bil rätt av men de går han inte med på, jag undrar varför :P hehe..

Har druckit en hustler så jag är helt hyper som alltid, älskar det (; höhö..
Ska nog över en sväng till grannen till innan jag sticker in i duschen, bytar om och allt det dära. Får se var och när jag ska möta upp Sandra och dom för det blir Klippan ikväll. Japp efter hustlern är jag helt redo på fest ikväll faktiskt.

men ska slå henne en pling nu så vi hörs senare ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0