Torsdag.

och snart helg, fast jag har ju så gott som helg  hela tiden. En aning tråkigt );

Idag är det iallafall träning och vi hade fått en nyklippt plan, vilket är väldigt skönt för det är jobbigt att springa i högt gräs (; hehe. Får även med mig syrran ikväll vilket är en positivsak (: Hoppas verkligen att folket kommer ikväll för då ska vi köra träning på stora målen för då blir vi antagligen tillräckligt många. I DO HOPE SO !!! Då blir jag glad (: hihi.

En liten neggo sak är att jag fått konstiga stickningar i mitt lår. När jag sätter mig ner så bara smäller det och sticker till i låret. Idk why, aldrig haft så förut så vet inte vad det är. Kanske försenad träningsvärk? Jag vet inte..

Annars då? Är riktigt trött idag igen. Men det går väl över snart de också. Ska tjata till mig en hustler av mami så blir jag nog lite piggare (; höhö. Nej har inte mer att skriva så ha de bra! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0