Utgång ala Ängelholm!

Eftersom att jag kom iväg lite försent & kom till Sandra lite försent så hoppade färgningen som vi tänkt och satte igång med klippningen istället. Det kommer före & efterbilder sen för jag vet kommentarerna annars "inte mycket skilland"..

Sen när vi var klara så gjorde vi vid oss (tyckte faktiskt jag va ganska snygg igår hihi) och sen stack vi på förfest hos Frida där vi sjöng lite singstar och sånt. Sen vid tio stod vi på shell och väntade på vår skjuts. Åkte in till Ängelholm och gick in på Tres först, va ganska lite folk ute igår men det har jag inte såå mycket emot egentligen..

   

Satt där till tolv sen bytade vi till saloon och jag & Pernilla sjöng en massa karaoke. Sen stack dom andra hem och vi stod kvar och sjöng sen gick vi för att se om de där stället vid bowlinghallen var öppet men de var det inte så vi gick och käkade kebab istället och väntade på att vår skjuts skulle komma.

Påvägen hem så stod där en kille (som vi träffade inne i Ängelholm) och slängde med en cykel så vi vände i en rondell och plockade upp han och lämnade av han någonannanstans sen åkte vi rakavägen till Klippan. Satt utanför Andres längenhet tills han kom från Jim sen begav vi oss upp och jag somnade ganska snabbt i hans lilla svarta soffa..

Men jag hade iallafall ganska så kul igår, gillar att sjunga mm mm mm (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0