All alone ..

Jennie gick hem för ett tag sen, vissa har ju skola imorgon. Önskade att jag också haft de så jävla NIMT de hade varit. Skolan är den slappaste tiden genom livet kan jag ju lätt tycka, visst tyckte man inte då men under den tiden så vad visste man egentligen? Inte mycket mer än va näsan räckte. Hade velat tillbaka till skoltiden men jag har de ganska så bra nu ändå, om man räknar bort minusen iallafall..

Nåväl, vi kollade på Barbie in a christmas carol sen började vi se filmen Coraline men hann inte se klart den tillsammans med Jennie då hon var tvungen att gå hem. Så tänkte snart slänga mig i sängen och se klart den. Förövrigt har jag levt på pappas julköttbullar idag, älskar dom så har gått till kylen o plockat så mycket att han fick slänga ner de i frysen så inte alla åts upp innan julafton (; haha.. MUMS!

Nej men nu beger jag mig, vi hörs senare.. Take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0