Busa i snön.

Imorgon har jag halvt om halvt lovat Jennie att va med ute i snön, så vi ska va konstnärer och göra fina snögubbar, vem vet om vi kastar snöbollar & åker pulka också. Eller ja åker sopsäck för tror ingen av oss har någon hel pulka hehe..

Sen hoppas jag också att snön är kvar i helgen för då blir det att jag ska kasta lite snöbollar och då är de putte som är min måltavla (; hehe.

Snön är konstigt nog efterlängdad av mig detta året, som sagt vet jag inte varför men jag gillar helt plötsligt vintern och speciellt nu under juletid. Snön ska ligga på marken ända fram tills nästa fredag tycker jag.. Herregud de är julafton om EN VECKA :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0