Coraline.

 


I familjens nya lägenhet finns 13 vanliga dörrar och en lite ovanligare. När Coraline öppnar den 14:e dörren första gången finns det bara en murad vägg bakom. Men när Coraline använder en nyckel och låser upp dörren, hittar hon en lägenhet. Till en början är den nya lägenheten till och med bättre än hennes egen; godare mat, roligare leksaker och snällare nya föräldrar. Men nya mamma och nya pappa blir mer och mer konstiga och vill att Coraline ska stanna kvar hos dem. Baserad på Neil Gaimans novell med samma namn. (KÄLLA.)

Tyckte filmen var ganska så bra, spännade o lite halv skrämmande för att vara animerat. Så jag rekommenderar faktiskt vidare filmen men ger den inget betyg mer än att den var bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0