Dölj det fula.

Så ska föna håret och sen sminka mig så att det går att titta åt mitt håll igen. Sen ska jag alldels strax gasa mot Stisseland och träffa min älskade Orph.

Har dessutom tjiingat den 23e med syrran, hon ska följa med mig. Men vad får ni inte veta för då är det inte lika roligt längre. Men har jul dille så ni får helt enkelt fantisera och gissa vad det är. Den 23e på kvällen, om de blivit av, så avslöjar jag väl vad som skett..  Tills dess, quiet as a mouse (även om dom inte är tysta).

Fett mätt efter maten, vill bara ligga ner och jäsa men det ska jag inte. Så vi hörs när jag är hemma igen, trevlig lördag & fortsatt trevlig helg och allt de dära (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0