En massa snö..



När jag vaknade idag så såg jag att bilen på nytt var dränkt i snö och de fortfarande snöade, ja det har snöat typ hela dagen och de gillas.

Jennie kom över och ville göra sånna snygga snögubbar men jag var inte alls på humör, vissa dagar borde man stanna kvar i sängen och inte gå upp föräns dagen efter och en sån dag har de varit för mig idag..

Nåväl, jag körde in till byn och handlade lite så har jag gjort sånna goda snickers godisar, har köpt pepparkaksdeg så jag ska göra ett pepparkakshus men de får vänta måste nog äta lite mat först. Tror de är där skon klämmer till varför jag är så grinig.

och på tal om skor behöver jag verkligen nya vinterskor för mina läcker in. Blir helt iskall om fötterna och de är inte bra, sen är mina moonboots alldeles för varma för vårt klimat, köpte dom ju i kalla Bulgarien vintern 07/08 när jag var där och jobbade. Där passade dom in mycket bättre ..

Ska göra pasta & köttfärsås till middag, heller inget ovanligt. De äts ju nästan sju dagar i veckan haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0