...

Ännu en ledsamdag, hela veckan har varit full med dom. Jag vill helst bara sova bort allting för jag orkar inte mycket mer. Låter som värsta depp men det är inte roligt att vakna och de första man känner är frustation eller irretation för minsta lilla, känna att allt man gör är fel och inte räcker till.

Jag vill få en lägenhet så jag kan flytta långt bort och aldrig titta tillbaka, se sånna här dagar ska man sova bort när man inte ens orkar med sin familj.. BAH.

Täcken & kudden nästa, tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0