Fastna vid datorn.

Vill ha ett par lårstrumpor, ja jag kan ju inte kalla de knästrumpor då jag vill de ska över de. Även om de kanske kan se luffit ut att ha de ovanpå jeans så tror jag de hade gett cool effekt när man har stövlarna. För overknee stövlar är ju inne, men jag är lite hrmmm så jag kan inte hålla på att sprida mina stackars slantar här o där så varför inte fuska till sig en snygg lock? Äsch vet inte om de vat så snyggt men en tanke iallafall..

Men nu ska jag faktiskt starta pettson & findus, för måste försöka sova nu innan hela dagen passerat hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0