Fredagen 18 December.

Jennie va här under kvällen och vi kollade på filmen Deadline och sedan på ett Ghost Whisperer avsnitt, satt ute i de kalla vädret och snackade en liten stund innan hon skulle gå hem. Så tack för kvällen även om jag kanske va lite grinig haha (;

Har hittat en ny mini serie på svt's-play som jag kollar på och den heter morden och är en svensk serie om ett gammalt familjemord som tas upp på nytt då ett nytt offer kommit fram. Har bara sett två av sex avsnitt och tycker faktiskt att den är ganska så bra så jag rekomenderar er att kolla den.

Så det är vad jag ska roa mig med genom natten, blev lite sugen på räksallad bara för syrran höll på med sallad nu när jag gick ut i köket. Tror nog jag ska göra lite nattamat för magen börjar gnälla lite.

Godnatt, ifall att vi inte hörs igen innan jag lägger mig ..


Jag & Jennie på min senaste fest.


Kommentarer
Postat av: frun

aweeeeeeee vi e söta 1<3

2009-12-18 @ 15:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0