Goddagens denna fredag.

Gick upp, hoppade i badkaret och såklart tog varmvattnet slut innan jag hunnit börja duscha (IGEN!) så nu sitter jag och fryser lite smått. Inte direkt så kul när de var värme jag ville ha från första början. Nåväl ska snart föna håret och grejer, packa ihopa termobyxor o sånt shit (känns som värsta packning kommer med idag) sen äta lite mat innan jag drar vidare hem till putte.

Idag är planen pulkaåkning & snöbollskrig, killarna skulle åka iväg och handla pulkor, så får väl hoppas att dom hittar några. Menar nu när snön äntligen är här kanske alla pulkor redan är slutsålda man får inte hoppas på för mycket så jag väntar o ser..

Men de ska bli kul iallafall, måste leta upp varma kläder för jag tror att jag annars kommer frysa ganska så mycket. Aja mitt uppdrag nu då, hörs kanske senare om jag hinner annars trevlig helg (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0