Godkväll!

Mami & Papi har lämnat oss barn & ungdomar för att hålla våra kära grannar sällskap så kvällen har mest bestått av RockBand .. Ja och film för min del för jag har inte kännt för att vara social idag då mitt humör inte varit så glatt, har kännt mig ledsen inombords fast varför vet jag inte så var bättre att hålla mig för mig själv instängd på rummet.

Vill ha måndag nu, har ju en julklapp här som ska lämnas bort.

Datorn har inte heller varit min bästavän idag, VLC-spelaren har inte velat fungera (kanske för serieavsnitten jag hade va fejk och strula idk) så har fått starta om datorn x antal gånger för jag inte orka vänta på en hängd slö dator. Men nu verkar de funka lite bättre så ska starta några 'Dollhouse' avsnitt fast först ska jag ta lite mat bestående av världens godaste potatisgratäng, lite julskinka och några köttbullar & rödbetssallad. Mums, julmat så det räcker till hela grannskapet har vi också .. Som alltid haha..

Nåväl, vi hörs väl senare. Tills dess ha de super!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0