Julklappsjakten är över.

Syrran & jag hoppade in i bilen och drog ner till byn där jag hämtade ut min hoodie som inte direkt va som jag väntat mig så allt gick åt skogen men de löser sig alltid på ett annat sätt eller nått. Jag är inte den som är den, så att säga!

Sen gasade vi vidare mot Hbg hållet och jag hittade ganska snabbt parkering på maxi parkeringen så vi drog in på Familia där syrran började dregla över lamborghini'n som stod där och stod. Så vet klart vad hon önskade sig men är tyvärr lite fattig ..

Gick ett varv och hittade typ ingenting sen gick vi ett andra varv och fick klart nästan alla julklappar plus något till mig själv så som ett par röda klackskor och nya varmare vantar. NICE!! Skickade sms med putte och körde mot väla där vi gick runder och blev sen lite snurrig så vi drog till mc donalds och käkade dubbel cheeseburgarmeny (dubbelcheeseburgare är förövrigt ännu godare än vanlig då den inte är lika torr).

Gick en vända till till partaj och dit kom även putte o gänget men dom försvann typ lika snabbt igen, gick runder på väla från ena sidan till andra hur många gånger som helst. Träffade på putte o dom igen , gick iväg en sista sväng till H&M sen tillbaka för att köpa puttes julklapp och sen ut till bilen.

Var snäll & skjutsade Martin till bjuv sen körde jag & syrran hemåt igen. Har slått in julklappar och haft besök av Jennie en sväng nu på kvällen och känner mig helt slut.

Tänk att det är julafton imorgon, jag fattar de inte!


Julklapparna är iallafall äntligen klara och de känns super skönt! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0