Julmys.

Kalle tog slut snabbare än vanligt kan vara för jag gick ifrån när Ferdinan va, jag klarar verkligen inte den snutten, den är sååå himla tråkig, Hehe..

Sen blev det julklappsutdelning som också tog slut väldigt snabbt men berodde på att vi fick färre julklappar men det gör inte mig något, vi får ju inte bli bortskämda för mycket (;

Fick pengar, klädsel till bilen (rosa/svart med blommor total mysaan-hett), smycken, nyårsklänning, parfym, shotglas och lite sånna saker. Nu vet jag ju att jag i veckan eller när jag får tummarna loss ska åka iväg och kolla på mobil för jag behöver verkligen en.

Vi fick Rockband i julklapp så har suttit där och spelat i flera timmar nu hahahah. Mami kom precis hem från jobbet så hon & papi gick över till grannarna med julklapparna till dom o lär väl stanna där ett tag.

Har även krängt lite gröt och kissat x antal gånger, julmust rinner minsann igen snabbare än cider känns det som (; hahaha.. Nåväl, har inte tid längre men här får ni en liten julbild från idag...

Fortsatt trevlig jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0