Kvällen bjuder på idolmys.

Jag har inte följt idol speciellt flitigt detta året men kollat några gånger och jag har hängt med och vet vilka som står där idag och slåss om första platsen, vet redan att jag hejar på Erik och de sa jag redan från första början men jag är inte den som skulle böla om han kom tvåa då jag inte är så inne i de..

Pratade lite snabbt med Fraajd på FB och hon bjöd hem mig till henne för att kolla idol och sånt tillsammans med henne och Sandra så jag ska bara fixa vid mig o sånt sen gasar jag iväg, lär troligen åka inom donken för att få någon mat i magen men ja vi får helt enkelt se..

Vi hörs senare när jag är hemma igen, take care & trevlig helg! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0